Atviros studijos 1: Kazimieras Inčirauskas ir Vygintas Orlovas

2015/06/14

LTMKS projektų erdvė „Malonioji 6“ dviems savaitėms taps dviejų jaunų tarpdisciplininių menininkų, Kazimiero Inčirausko ir Vyginto Orlovo, kūrybinio proceso virtuve. Panašiomis naujųjų medijų technologijomis bei meno kūrimo problematika besidomintys menininkai studijų metu geriau pažins vienas kito kūrybą bei ieškos bendradarbiavimo galimybių.

Kazimieras Inčirauskas (g. 1989) 2012 m. baigęs Gaminio dizaino bakalauro studijų programą VDA telšių fakultete, kuria animaciją, dalyvauja parodose Lietuvoje bei užsienyje (ARTVILNIUS’11, Lietuva (2011), VI Talino taikomosios dailės trienalė, Estija (2012), “Art versus Design?”, Gdanskas, Lenkija ir kt.). Naujausioje menininko kūryboje matomas didelis dėmesys duomenų estetikai, sonifikacijai ir komunikacijos procesui.

Vygintas Orlovas (g. 1989) 2014 m. baigęs Freskos-mozaikos magistro studijas VDA Vilniaus fakultete, tęsia studijas meno doktorantūroje. Kūryboje jį domina garso ir vaizdo sąveikos, informacijos interpretavimo bei suvokimo gebėjimo klausimai. Dalyvauja parodose Lietuvoje ir užsienyje (Insanitus festivalis, Kaunas (2011), performansas „ref/inter“ galerijoje „Vaktbua-Odderøya“, Kristiansand, Norvegija (2014 ) ir kt.)

„Atviros studijos – atviras procesas“ – LTMKS projektas siekiantis skatinti menininkų tarpusavio bendradarbiavimą, „pokalbį“ meninėmis praktikomis, kartu atveriant duris publikai skatinti publikos įsitraukimą į meninį procesą bei užmegzti dialogą tarp menininko ir publikos. Žinomiems menininkams tai galimybė realizuoti savo idėjas už savo įprastinės studijos ribų, o jauniems – pristatyti savo kūrybines praktikas viešai.

Visiems besidomintiems kūrybiniu procesu studija bus atvira 2015 birželio 15-28 dienomis 14-18 val.

2015 birželio 24 d. 18 val. Kviečiame į menininkų audiovizualinį performansą.

Renginys Facebook: https://www.facebook.com/events/1572513866304278/

Projektas dalinai finansuojamas Lietuvos kultūros tarybos bei Lietuvos Kultūros ministerijos.

Žymos:, , , , ,

Leave a Comment