Alda Eikevičiūtė: Fantasmagorija apie atstumo išnykimą

2015/09/30

Kauno centriniame pašte (Laisvės al. 102) nuo spalio 18 iki gruodžio 31 d. kaip vienas iš dešimtosios Kauno bienalės renginių vyksta Nicolas Bourriaud kuruojama paroda „Gijos: fantasmagorija apie atstumą“. Išsamus parodos pristatymas ir dokumentacija čia

Idėja / Koliažai, kaip atsakas į parodos koncepciją, sukurti jungiant skirtingų kūrinių fragmentus.

Vaizdas / Alda Eikevičiūtė 

2, A KB maz3, A KB maz 4, A KB maz 5, A KB maz 6, A KB, maz 7, A KB, maz 8, A KB maz 9, A KB maz

Koliažuose naudoti darbai:

[1] Lothar Hempel, Baccha Paranoika, 2009, Anton Kern Gallery (New York) nuosavybė ir Saâdane Afif projektas, atliekamas Candee Tarin Collective, 2015 (panaudotas plakato motyvas)

[2] Lothar Hempel, Baccha Paranoika, 2009, Anton Kern Gallery (New York) nuosavybė

[3] Lothar Hempel, Lėtas šokis, 2015, Stuart Shave / Modern Art (Londonas) nuosavybė ir Katja Novitskova, Aktyvavimo modelis (Marso paviršiuje), 2014, Köserio kolekcijos (Kiolnas)

[4] Lothar Hempel, Lėtas šokis, 2015, Stuart Shave / Modern Art (Londonas) nuosavybė ir Hicham Berrada, Pranašiškas ženklas, 2007-2015, menininko ir “kamel mennour gallery” nuosavybė

[5] Katja Novitskova, Aktyvavimo modelis (Raganosiai), 2014, Lewben Art Foundation, Kraupa – Tuskany Zeidler ir menininkės nuosavybė ir Kelley Walker

[6] Lothar Hempel, Rūgštis ir Geležis, 2011, Anton Kern Gallery (New York) nuosavybė ir Kelley Walker

[7] Lothar Hempel, Baccha Paranoika, 2009, Anton Kern Gallery (New York) nuosavybė ir Karsten Höller, Įvietinta šviesos instaliacija, 2015, menininko nuosavybė

[8] Darius Žiūra, Monumentas utopijai, 2015, dalyvaujant Viacheslav Kovalenko (Sankt Peterburgas), S (Dublinas) ir Lothar Hempel, Rūgštis ir Geležis, 2011, Anton Kern Gallery (New York) nuosavybė

[9] Lothar Hempel, Rūgštis ir Geležis, 2011. Anton Kern Gallery (New York) nuosavybė ir Katja Novitskova, Aktyvavimo modelis (Marso paviršiuje), 2014. Köserio kolekcijos

Žymos:, , , , , , , , , , ,

Leave a Comment