Inga Raubaitė „Išlikimas“, 2010. Gobelenas, linas, kiškių ekskrementai. Paroda”Monologai” galerija “Artifex”. Kiškių ekskrementai buvo renkami prie krūmo Cytisus Ruthenicus, kurio žievę jie valgė, ir įaudžiami į gobeleną, iš kurio pasiūta suknelė.
Patogus būdas įsiamžinti. 2001.
„L‘Exposition“ foto instaliacija Vilniaus šiuolaikinio meno centro tualetuose. Paroda „Nesaugūs“ ŠMC, Vilnius, 1999 (Kartu su grupe „Troika“ V.Šileikienė, A.Kačinskaitė).
Paryžiuje yra daug turistų. Jie visada fotografuojasi prie žymiausių miesto objektų. Mes nenorime būti turistės, mes esame menininkės, bet mes taip pat norime turėti prisiminimus apie šį miestą. Mes fotografavomės Paryžiaus garsiausių meno muziejų tualetuose.
Identifikacija – meninis projektas Vilniaus miesto troleibusuose, 1999
Performansas/ akcija „Sanitarinė diena“.
Autorės: I. Raubaitė, A. Kačinskaitė, V.Šileikienė (grupė „Troika“). Trys sanitarai (autorės) 5 dienas atlieka tariamą aplinkos dezinfekciją troleibusuose Nr. 5.
Pradžia Tėvynės sustojime.
Autorių užfiksuoti įspūdžiai ir keleivių reakcijos:
Stereotipai
Beveik visais atvejais manoma, visiškas situacijos tikroviškumas. Veiksmą, kaip meninį projektą suvokia tik mažuma.
Mano, kad tai medicinos fakulteto studentės, praktikantės, medicinos darbuotojos.
Atpažinimas
Pastovus veiksmo kartojimas padeda organiškai įsilieti į aplinką, tapti „savais“.
Žmogus (nubrozdinta nosimi) beveik kasdien prašydavo „Perevižite mnie nos“.
Solidarizacija
Kontrolierei mes bendrininkės, nuo „linksmo“ jaunuolio ji mus gina savo kumščiu. Rūpinimasis, kad kas nenuskriaustų.
Troleibuso keleivių nusiteikimas priklauso nuo vieno ar kelių personažų, garsiai reiškiančio savo nuomonę. Bet kuriuo atveju (teigiamai ar neigiamai nuomonei) pritaria likusieji.
Garbaus amžiaus žmonės dėkoja viso troleibuso vardu, linki sėkmės.
Įtaiga
Moteris prisidengia burną ir nosį skarele.
Baimė
Radiacijos epidemijos, ypatingų bakterijų.
… ir Paryžiuje aš pamačiau Lietuvą.
Tautinis identitetas sąmonėje pasireiškia pačia banaliausia, iki kaulų smegenų įsiėdusia ikonografija, sumontuota iš kito kosmopolitinio pasaulio fragmentų.