The hole through the wall not only uncovers its many tectonic layers, but also carries metaphoric and social implications. The architect’s cut lays bare the structure of society and the nature of political decisions informed by this structure. On the other hand, the hole – reminiscent of a sniper’s nest – provokes active contact between the inside and the outside, entailing all the possibilities of new inspiration and experience. A good beginning for integration.
2008 fotografijos paroda Šiuolaikinio meno centras, Vilnius
2007 ,,101 km’’ Šiuolaikinio meno centras, Vilnius
2004 „(No) Leader“ , Šiuolaikinio meno centras, Vilnius
2003 ,,Kylant žemyn“ , Šiuolaikinio meno centras, Vilnius.
2002 “Hausewarming”, Akmens dizaino paroda, Švedija , kartu su A.Buču, M.Bučiene, V.Ozarinsku, A.Čeponyte.
2001 ,, Nato sienos‘‘,Šiuolaikinio meno centras, Vilnius 2001 Baltijos-Švedijos architektūros paroda “4 architektūros”, Neapolis (Italija), kartu su A.Buču, M.Bučiene, V.Ozarinsku, A.Čeponyte;
2000 Baltijos-Švedijos architektūros paroda “4 architektūros”, la Galerie d’Architecture, Paryžius (Prancūzija); kartu su A.Buču, M.Bučiene, V.Ozarinsku, A.Čeponyte.
2000 „Erdvė 0-14“, Šiuolaikinio meno centras, Vilnius. 2000 „Lietuvos menininkai pasaulio scenoje“, Millenium Dome, Londonas (Didžioji Britanija). Parodos organizatorių padėka.
1999 Šiaurės ir Baltijos šalių architektūros trienalė, Talinas (Estija); kartu su A.Buču, M.Bučiene, V.Ozarinsku, A.Čeponyte. Prizas.
1998 “Išlaisvinti daiktai”, Šiuolaikinio meno centras, Vilnius 1996 “Nauja Lietuva”. Dailės akademija, Gdanskas (Lenkija)
1991 “19 daiktų”. Šiuolaikinio meno centras, Vilnius
1990 Šiaurės ir Baltijos šalių architektūros trienalė, Talinas
Architektūra be architektūros