Šviesa, 2001
Tarpusavio priklausomybė, 2001
Priešinguose banguojančios iš laidų struktūros kampuose įmontuoti du veikiantys ventiliatoriai, kurių skleidžiamas oro bangas vizualizuoja ant sienos pritvirtintas laidų piešinys. Optiškai matomų bangų ir laidais tekančios elektros srovės kryptys nesu tampa.
Susisiekiantys indai, 1996
Mėlyni debesys, 1999
Chirurginio šviestuvo lempų stiklai pakeisti veidrodžiais. Skaidrių projekcijos, vaizduojančios debesis atsispindi veidrodžiuose bei ant po šviestuvu stovinčio chirurginio stalo. Aplink šį stalą kambaryje išdėstytos fotografijų serijos peizažų, primenančių žmogaus kūną.
1993 Galerija “Akademija”, Vilnius
1997 Menininkų studija, Bosvilis (Šveicarija)
1996 “Užmiršta dabartis”. Vilnius
1999 “Butas’99“ Vilnius
1999 “Anatoomikum” Tarptautinis vietos meno simpoziumas.Tartu
2001 „NATO sienos“ Šiuolaikinio meno centras
2002 „Pirminiai elementai“ Raumos bienalė. Suomija
2006 „Dvigubas žaidimas“ galerija Vartai
Lankelio kūryboje ryškūs keli tarpsniai. Ankstyvųjų, ekspresionistinių daiktiškųjų darbų plastinė raiška individualiai plėtojo viduriniosios kartos (Mindaugo Navako, Vlado Urbanavičiaus) įteisintą šiuolaikinės Sovietų Lietuvos skulptūros asociatyvų metaforiškumą, medžiagos išraiškingumą. Pamažu prasminis ir plastinis Lankelio darbų pavidalas kito, atsirado naujų motyvų. Daiktiškumą pakeitė asociatyvūs įvaizdžiai, derinantys plastinę būvių, ženklų, abstrakčių sąvokų išraišką. Ekspresyvų ankstyvųjų darbų pavidalą pakeitė apibendrintas, minimalizuotas, „pagamintas“ tūris. Lankelis domisi universaliomis archetipinėmis sąvokomis, apibendrina humanistinę Vakarų bei Rytų kultūrų patirtį. Šiame procese svarbus tampa praktinis menininko dėmesys zen filosofijai, meditacijai. Tai įgalina asociatyviai įvardyti žmogaus būties problemas ne figuratyvių, bet abstrakčių, minimalistinių vaizdinių lygmenyje.
(…) Posūkis konceptualizmo link vyksta dvejopai. Atsisakius tradicinio skulptūriškumo, individualiai konceptualizuojant Duchampo ready made, kuriami objektai, instaliacijos. Be to, nagrinėjamos spalvotų nuotraukų, pradėtų kurti Šveicarijoje, montažo galimybės. Keičiasi Lankelio naudojamos raiškos priemonės, tačiau ne tema. Epicentre išlieka žmogaus būties problema. Skirtingai nuo nūdienos jaunųjų, tyrinėjančių natūralistines socialinės egzistencijos problemas, fetišizuojančių naujas technologijas, lyriškasis Lankelio herojus (nuotraukų kompozicijose, instaliacijose aptinkame autoportreto fragmentus) pasilieka universalių dvasinių būsenų, humanistinės kultūros, gamtos aplinkoje.
Elona Lubytė
skulptūra, instaliacija, vietos meno projektas
daug Neries pakrantės vietų, esančių atkarpoje nuo Verkių iki Kernavės