2020-07-23

FAKTAI IR FIKCIJA APIE SATURNĄ: Diskusija ir ekskursija

Saturnas – šeštoji Saulės sistemos planeta, apsupta iš uolų susiformavusių žiedų. Ji neabejotinai yra paslaptingiausia planeta, mitais apipinta jau nuo tada, kai žmogus ją atrado. Nenuostabu, kad Saturno jaunuolių grupės nariai šia planeta ypač susižavėjo ir dirbo ties ambicingu planu ją apgyvendinti. Tačiau bėgant laikui buvo išsiaiškinta, kad planetos paviršius tėra dujos. Nors toks atradimas galėjo būti grupės iširimo pradžia, mes, jų palikuonys, tęsiame šio neįsivaizduojamai milžiniško dangaus kūno tyrimus.

2020-07-22

Saturno jaunuolių grupės manifestas

 

Tolyn! Tolyn mes einame! Laikas jau ateina, šis laikas yra dabar!

Susipakuokite lagaminą, užrakinkite jį, išsaugokite raktą.

Atiduokite šį raktą vargšei moteriai, palikite lagaminą jos motinai.

Išvykite.

2020-07-14

Saturno jaunuolių grupės archyvo pristatymas

Septyni menininkai, suburti „SID YOUNG“ ir Saulės Noreikaitės kuratorių kolektyvo, ištisus metus aktyviai ieškojo įvairių dokumentų, rinko archyvo likučius ir bandė atskleisti Saturno jaunuolių grupės istoriją. 2020 m. liepos 29 d. 19 val. galerijoje „Atletika“ (Vitebsko g. 21, Vilnius) bus atidaroma paroda, kuri kvies žiūrovus susipažinti su šį tyrimą pristatančia Saturno jaunuolių archyvo medžiaga. Kitą dieną po atidarymo, liepos 30 d. 19 val. vyks ekskursija bei vieša diskusija su parodos menininkais.

2020-06-22

ATVIRAS KVIETIMAS PARODOMS IR PROJEKTAMS ATLETIKOJE 2021-AISIAIS

Galerija „Atletika“, veikianti kultūros komplekse SODAS 2123, kviečia menininkus ir kuratorius teikti paraiškas parodoms ir projektams 2021-iesiems ir vėliau. Lauksime idėjų, kurias prireikus būtų galima pritaikyti ir virtualiai erdvei. Pasiūlymus su darbų pavyzdžiais bei portfolio siųskite vienu pdf dokumentu adresu info@letmekoo.lt iki 2020/08/01.

2020-06-21

Ryšys su begalybe

2020 m. balandis

Miela Han,

Praėjo beveik metai nuo mano laiško tau ir trys mėnesiai nuo mūsų susitikimo Saigone. Tuo metu mano senelis gulėjo ligoninėje kritinės būklės, prie mirties slenksčio. Mano galvoje nuolat sukosi mintis apie tai, kaip mes paliekame šią planetą arba planeta palieka mus. Kartais pažvelgdavau į viršų ir matydavau tuštėjantį dangų, trupančius debesis. Vieną rytą, kai mano teta po pusryčių vežė mane namo savo motociklu, sustojome prie šeimos valdomo fotoateljė. Ji atsiėmė užsakymą – atspausdintas mano senelio skaitmenines nuotraukas giminės altoriui. Atminimu buvo pasirūpinta iš anksto. Teta įsidėjo nuotraukas į maišelį ir aš žiūrėjau į jį per plastiko raukšles. Spalvos parausvėjo, linijos suminkštėjo. Jis atrodė švarus ir nekaltas. Vaiduoklis baltame fone, tarsi angelo paso nuotrauka.

2020-06-18

Paroda #FAMM.MA2020.doc

Aštuoni FAMM (Fotografijos ir medijos meno katedros) magistrantai kviečia į parodos atidarymą birželio 25 d. 18.00 val., kuriame patys suks vinilus (Local Girls). Kadangi pagrindinis magistro programos tikslas yra vykdyti meninį tyrimą įvairiose veiklos zonose, todėl ir parodoje pamatysite, kaip dažnai jos išeina ir už įprastinių menininko sampratos ribų. Pavadinimas nurodo į tekstinio formato failą, kuriame telpa ir teorinė meninio tyrimo dalis, ir kūrybinis projektas. Tuo pačiu bandoma apžaisti situaciją per menininko kaip darbuotojo problematiką. Kas nutinka, kai menininkas tampa savo parodos atidarymo vakarėlio didžėjumi, kokteilių plakėju ir svečių linksmintoju, plakato dizaineriu, dokumentuotoju, logistikos vadybininku, staliumi, o visų pirma ir tyrėju. Kaip atrodo menininko materialus ir nematerialus darbas?

2020-06-09

Paroda #FAMM.BA2020: mes atradom paslaptį

Baigiamojoje bakalauro darbų parodoje galerijoje „Atletika“ 15 jaunųjų menininkų dėlioja savo pozicijas išplėstiniuose animacijos, fotografijos, medijų meno ir šiuolaikinio meno laukuose. Visi jie baigia ketverių metų studijas Vilniaus dailės akademijos Fotografijos ir medijos meno katedroje (VDA FMMK) ir viešai pristato savo kūrinius ar meninius tyrimus.
Vieni savo kūriniais plečia suvokimo ribas ir pasitelkia įvairias XR („eXpanded Reality“ = išplėstinės realybės“) strategijas: VR ir AR, kiti perkuria tradicinės ir 3D animacijos sampratas ar linijos pėdsaką ir judesį, treti dirba su rastais tekstais bei jų poetiškumu. Tarp post-internetinių instaliacijų parodoje galite rasti meninio tyrimo apie fotografijos ribas pėdsakų, netikėtai skambančių ir vėliau gal net persekiosiančių garsų ir meno sistemą perkonstruojančių performansų.

2020-05-27

Paroda >iltys

Ilgai žiūrint į sieną, ji ima judėti. Vingiuoti, kraipyti uodegą, mesti lapus arba ošti, urgzti, tiksėti, rodyti veidus filtruotus,
flirtuoti internetu,
kol šis, pratrūkęs, palieka vieną.
Prieš Facebook’o sieną, kur mainosi Zoom’o nuorodos.
Pasimetu.

Atidarymas 2020 m. birželio 2 d. 18.00 val. (antradienį)
Garsas Samopal System DJs ir sold candy

2020-02-26

Projektų erdvės „Sodų 4“ katalogo pristatymas galerijoje „Atletika“ ir Patrio Židelevičiaus garso pasirodymas

Antradienį, 2020 m. kovo 3 d. 19 val. Lietuvos tarpdisciplininio meno kūrėjų sąjunga visus džiaugsmingai kviečia į projektų erdvės „Sodų 4“ trejų metų veiklą dokumentuojančio katalogo pristatymą naujojoje galerijoje „Atletika“ (Vitebsko g. 21, Vilnius). Pristatymo metu Kauno garso menininkas Patris Židelevičius atliks improvizacinę garso kompoziciją (kuratorius Armantas Gečiauskas).

2020-02-17

Gyvas ornamentas

Pavasario sezonas „Atletikoje“ prasideda grupine paroda „Gyvas ornamentas“.

Pasak Emily Gordon-Smith (ateities įžvalgų konsultacinės kompanijos „Stylus“ mados padalinio vadovės), žvakės, pagalvėlės ir vazos tampa labai paklausiomis prekėmis tais laikais, kai žmonėms sunku pragyventi. Anot jos, 2008-ųjų finansinę krizę lydėjo staigus prieinamų namų apyvokos reikmenų pirkimo bumas tokiose parduotuvėse, kaip, pavyzdžiui, „H&M Home“, „Zara Home“. Gordon-Smith taip pat įvardino ornamentą ir dekoraciją ne tik kaip besikeičiančių socialinių, kultūrinių, ekonominių santykių simptomus, bet ir kaip galimus įrankius jiems keisti ar pakreipti norima linkme. Žvelgdama iš šios perspektyvos, paroda „Gyvas ornamentas“ apie dekoravimą ir ornamentą kalba rimtai, klausdama, kodėl jie iki šiol buvo ir tebėra laikomi tuščiais bei smerktinai pavojingais elementais.

Rėmėjai:

Senesni įrašai