Kviečiame į Karolinos Tomkevičiūtės 2 paskaitų apie komunikaciją seriją – Kaip nepasimesti komunikacijos kanaluose ir būti efektyviems

2021-12-07

Kviečiame į dviejų paskaitų ciklą, kuris apmis įvairius menininko komunikacijos pjūvius. Menininkas kaip prekės ženklas ir su kokiais iššūkiais jis susiduria komunikuodamas. Ar meno lauke būna komunikacijos krizių? Kaip jas įveikti arba užkirsti joms kelią? Kaip nepasimesti socialinių tinklų raizgalynėje ir kaip tikslingiau pasiekti savo klientą?

Šių paskaitų metų kalbėsime apie esminius efektyvios komunikacijos principus ir savęs reprezentaciją.
Kiekvieno susitikimo trukmė apie 1 val.
Registracija į paskaitas čia: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdtn4M8iSs6YeJtIb1U4llrBEcw-ltWw0LsHnDN-N2mMCbbXA/viewform

Gruodžio 9 d. 18 val. | Komunikacijos iššūkiai ir krizės
– Kalbėsime apie meno projektų/parodų komunikaciją, kas svarbu bendraujant su žiniasklaida ir t.t.
– Komunikacijos kanalų integralumas menininko veiklos kontekste: kaip teisingai pasirinkti ir pasiruošti komunikuoti ten.
– Socialinių tinklų pasiutpolkė, jos reali grąža bei vertė.
– Komunikacijos krizės būna ir mene, kaip jose elgtis ir kaip išvengti, kad jų nebūtų.

Gruodžio 14 d. 18 val. | Menininkas kaip prekės ženklas
– Kaip teisingai paruošti medžiagą apie save ir savo projektą
– Savęs pozicionavimas viešoje erdvėje
– Kas svarbu kuriant savo įvaizdį
– Kaip kurti ryšius ir parduoti savo idėjas

Karolina Tomkevičiūtė yra menotyrininkė, meno konsultantė ir komunikacijos ekspertė. Karolina baigusi menotyros studijas nuo 2009 aktyviai įsitraukė į šiuolaikinio meno rinkos procesus ir lygiagrečiai dirbo komunikacijos lauke. Todėl yra sukaupusi įvairiapusę paritį kaip meno rinkos ekspertė ir kaip komunikacijos profesionalė.

Ji dirbo didžiausiuose žiniasklaidos kanaluose: buvo redaktorė 15min.lt portale, kūrė laidą apie vizualiuosius menus LRT PLIUS kanale. 2013-2017 vadovavo žurnalui DAILĖ. Karolina nuolat rūpinasi įvairių meno projektų ar menininkų komunikacija, konsultuoja privačius asmenis arba verslus apie meno įsigijimą arba sinergiją su meno lauku.

Karolina atstovavo Lietuvos galerijas ir menininkus tarptautinėse ir prestižinėse meno mugėse tokiose kaip: „viennacontemporary“, „ArtDubai“, „ArtVerona“, „art KARLSRUHE“, „Positions Berlin“ ir pan.

2016-2019 buvo meno mugės „ArtVilnius“ komunikacijos vadovė, o galerijoje „Meno niša“ rūpinosi viešaisiais ryšiais ir projektų įgyvendinimu.

Nuo 2020 yra Lietuvos kultūros tarybos projektų vertinimo ekspertė. Tais pačiais metais Karolina kartu su Vilniaus miesto savivaldybe ir „JCDecaux Lietuva“ inicijavo lauko galerijos
projektą „Menas be stogo“. Jau antrus metus kartu su ŠMC komanda ji kuruoja projekto „JCDecaux premija“ komunikaciją.

Lietuvos tarpdisciplininio meno kūrėjų sąjungos veiklas finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Vilniaus miesto savivaldybė. Pagrindinis informacinis partneris: 15min.lt.